Professional organizer

Herkenbaar?

Zie jij door de bomen het bos niet meer? Wil je graag opruimen en organiseren, maar lukt het je niet zelf? De aanpakkers van Hamburg helpen je graag orde op zaken te stellen. Zolders, boekenkasten, administraties, keuken-, voorraad- of kledingkasten, kelders, opslagruimtes, garageboxes of schuren zijn in goede handen bij de opruimers van Hamburg.

  • Je garage, zolder, kinderkamer of werkplek is rommelig, maar je weet gewoon niet waar je moet beginnen met opruimen.
  • Je hebt een verhuizing op de planning staan of je huis moet verkoop klaar gemaakt worden? Hoe doe je dit? Waar haal je je tijd vandaan?
  • Je wilt van alles gaan doen, maar stelt het steeds uit.
  • Je hebt het gevoel dat je de hele dag achter de feiten aan loopt.
  • Je bent al op leeftijd of hebt een beperking en wil van alles doen, maar fysiek lukt dit niet meer en je wilt je familie ook niet steeds op hulp vragen.
  • Je hebt stapels administratie liggen en totaal geen overzicht meer.
 

Wat kan ik als Professional Organizer voor je doen?

Als Professional Organizer zet ik mijn kennis en ervaring in om jou te helpen weer grip en overzicht over te krijgen over je spullen, papieren en tijd. Dat doe ik op mijn eigen persoonlijke manier, met de volle aandacht voor jou en wat jij nodig hebt. Alles doen we in overleg en op maat.

Het is belangrijk dat je rust in je hoofd krijgt, soms kan dit al door de te nemen stappen samen op papier te zetten en dat je ze zelf 1 voor 1 kunt afstrepen. Door de rust in je hoofd krijg je tijd om na te denken over bijvoorbeeld: wat maakt je blij en hoe kun je daar wat meer van in je dagelijks leven stoppen? En omdat je op die vragen antwoorden vindt, krijg je vanzelf zin om weer nieuwe stappen te ondernemen.

Misschien voelt het alsof je het overzicht kwijt bent en geen controle meer hebt. Juist door dan met kleine praktische dingen aan de gang te gaan (al is het maar het ordenen van één lade, één kast of één doos papier) krijg je de rust en de controle terug.

Zet vandaag de eerste stap. Ik help je graag!

Wat krijg je ervoor terug?

  • Meer rust in je hoofd;
  • Overzicht over je spullen, papieren en to-do’s;
  • Genieten van wat je hebt en meer plezier!
 

Tarieven:

Zakelijke tarief: € 60,- per uur (exclusief BTW)
Particuliere tarieven € 60,- per uur (inclusief BTW)

Tevens mogelijkheden uit 3 onderstaande pakketten:

Startpakket

Sessie van 3 uren: € 175,- 3 uren opruimen en begeleiding Bijvoorbeeld het opruimen van een kleine ruimte en de begeleiding hiervan.

– Voor eventuele extra uren geldt het normale uurtarief
– Factuur ontvang u na afronding de sessies

Handen uit de mouwen pakket

1 of 2 Sessies van totaal 6 uur: € 325,- 6 uren opruimen en begeleiding Bijvoorbeeld het opruimen van een zolder, garage of op orde maken van kleine administratie.

– Voor eventuele extra uren geldt het normale uurtarief
– Factuur ontvang u na afronding de sessies

Intensief pakket

2 of 3 Sessies van totaal 9 uur: € 475,- 9 uren opruimen en begeleiding Bijvoorbeeld de voorbereiding van een verhuizing (inpakken) of een woning bezemschoon klaarmaken.

– Voor eventuele extra uren geldt het normale uurtarief
– Factuur ontvang u na afronding de sessie.

Bij bovenstaande prijzen inbegrepen:
  • Gebruikelijke kleine organizingmaterialen
  • 3 verhuisdozen
  • Vuilniszakken
  • Stickers voor sorteren etc.
  • Tijdens elke sessie tips en trucs
 
Extra mogelijkheden om bij te bestelling (prijzen op maat):
  • Spullen laten afvoeren naar kringloop, eigen goeddoel, stort etc. Denk hierbij ook aan vloerbedekking (huis leeg opleveren) etc.
  • Hulp om spullen te tillen, zware kasten van ene kamer naar andere kamer
  • Kasten demonteren om af te voeren
  • Opbergboxen
  • Verhuisdozen
  • Etc.
 

Let op:

PGB-houders met een indicatie voor ‘begeleiding’ kunnen de kosten voor professional organizing uit het PGB-budget bekostigen. Voor meer informatie hierover kun je met mij contact opnemen, of raadpleeg de websites van Per Saldo, het CIZ of de Sociale Verzekerings Bank. Btw is niet van toepassing op een PGB.